czwartek, 11 września 2014

↕↕↕↕↕

Od teraz będę dużo rzadziej dodwała posty. Powód chyba jest każdemu znany - szkoła. W dodatku w tym roku piszę testy i mam zamiar iść na kuratoryjny z biologii (możecie się już śmiać xd). Już nie wspomnę o planie, który nie zakłada czasu na życie ;)) Mam nadzieję, że będziecie wytrwali. Nie myślcie sobie, że się rozleniwiłam - układam fabułę dalszych rozdziałów. Rozdział może pojawi się pod koniec tego tygodnia, albo przyszłego lub tego bardziej odległego (w tej chwili przypominam moją nauczycielkę od języka polskiego "kartkówa będzie albo we wtorek, albo w środę, albo w czwartek lub w piątek").
I przede wszystkim życiowe motto: MOTYWAJCA! 


Jeśli ktoś chce mnie zlinczować za obsuwy to zapraszam na emiala ;_____________; 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz