piątek, 29 sierpnia 2014

Liebster Award



Nominację do Liebster Award otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz o tym w komentarzu pod najnowszym postem) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował. 


Dziękuję Antyarktyce na nominację (jej blog -> http://mallaroy.blogspot.com/)

Moje odpowiedzi:

► Z jakim zwierzęciem się najbardziej utożsamiasz?
     Zabrzmi to bardzo dziwnie, bo utożsamiam się z koniem. Nie tylko ze względu na charakter, ale na zachowania które przejęłam od tego zwierzęcia. Dla przykładu: wolę przebywać w dużej grupie, mam irytujący nawyk podnoszenia zgiętej nogi i przytrzymywania jej w górze (konie tak robią gdy są znudzone). Jeśli chodzi o charakter, to tak samo jak koń jestem zmienna i szybko się nudzę. 

► Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie co by to było?
     Chciałabym, żeby nie istniała taka cecha jak nietolerancja.

► Jakiej cechy charakteru najbardziej nie lubisz u innych?
     Tych cech jest bardzo dużo. Wyżej wspomniana nietolerancja, fałszywość, narcyzm. 

► Na planie jakiego filmu chciałabyś się znaleźć?
     Takiego filmu jeszcze nie ma, bo jeśli miałabym wymarzyć sobie taki film, to chciałabym, żeby grał w nim Johnny Depp, Logan Lerman i Helena Bonham Carter, w dodatku reżyserem musiałby być Tim Burton. Jeśli mam wybrać z jakiegoś istniejącego to zdecydowanie "Piraci z Karaibów". Miłość od dziecka. 

► Kawa czy herbata?
     Kawa.

► Wolałabyś mieszkać w miejscu gdzie jest zawsze śnieg, czy wieczny upał?
    Śnieg, śnieg i jeszcze raz śnieg. Nienawidzę upałów.

► Najbardziej romantyczne miejsce na ziemi to...? 
    Las. Dla mnie las zawsze będzie wszystkim.

► Czy jest coś nietypowego co zawsze zabierasz w podróż?
    Książka nie jest niczym nietypowym. Zawsze mam ze sobą zmasakrowany notes, który przeżył już kilka wyjazdów. No i maseczka ratownicza + rękawiczki.

► Jaki jest twój ulubiony kraj?
    Uwielbiam polskie góry i Kraków, ale jednak zawsze chciałam pojechać do Norwegii.

► Co jest lepsze, wierna na zawsze przyjaciółka, czy wierny na zawsze chłopak?
     Nie wiem jak na to odpowiedzieć. W sumie, to chłopak jest połączeniem miłości i przyjaźni, ale jestem wiecznym singlem patrzącym przez pryzmat skończonych przyjaźni i nie mam zdania na ten temat.

► Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej?
     Ku zdumieniu wszystkich <sarkazm> Facebook.

Nominuję:
Tak, wiem, że nie nominowałam 11 blogerów, ale polecam tylko tylu.
Zdaję sobie sprawę, że niektórych LA strasznie irytuje więc nikogo do niczego nie zmuszam. 

Moje pytania:
► Jaką książkę mogłabyś czytać cały czas?
► Jakie są twoje ulubione zespoły/wykonawcy?
► Co sądzisz o ludziach należących do subkultur? (np. punks, skins, emo, goth, metalhead itp.)
► Psy czy koty?
► Wierzysz w życie po życiu? Uzasadnij swoją odpowiedź.
► Jesteś umysłem ścisłym czy humanistycznym?
► Wolisz przebywać sama czy z ludźmi?
► Czy, twoim zdaniem, planowanie czasu jest ważne?
► Co sądzisz o osobach ze skołnnością do autoagresji?
► Jaką rolę w życiu pełni dla ciebie rodzina?
► Jakie jest twoje ulubione fantastyczne zwierzę?
_______________________________________________________________

4 komentarze:

  1. Urzekł mnie ten kwiatowy jednorożec. ;) Jeśli chodzi o odpowiedzi, chyba jedyna, którą popieram jest film, w którym chciałabyś zagrać. Ja jednak wzbogaciłabym to grono aktorów o jeszcze więcej osób, które podziwiam, a co tam, jak marzyć, to marzyć. Aha, i również nienawidzę upałów, nie wiem jak można to lubić... Ogółem nie lubię lata. Najchętniej zamknęłabym się w lodówce na całe dwa miesiące wakacji i przespała tam jak niedźwiedź. Już w temacie zwierząt, ja chyba byłabym właśnie niedźwiedziem - wydaje mi się, że te zwierzęta są spokojne, ciche i żyją raczej na własną rękę, chociaż potrafią być opiekuńcze o bliskie sobie osobniki. Dodatkowo, jak już się zdenerwują, potrafią wyrządzić duże szkody, więc chyba dobrze się z nimi utożsamiam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, twój blog został przez nas nominowany do Liebster Blog Award :) Szczegóły na http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com/2014/08/tyle-fejmu-czyli-liebster-blog-award-po.html
    ~ Hermiona Green i Addie Del LaRobbia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej fajny blog, zapraszam do mnie: http://anacondanicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo za nominację. Póki nie zaczną mnie zarzucać nimi z każdej strony, to nie są irytujące. Podobnie jak Ty wolę kawę niż herbatę. W ogóle nie wiem, jak można zachwycać się herbatą... Owszem, też lubię przejść się do herbaciarni po jakąś porządną liściastą, ale jak dla mnie to one wszystkie lepiej pachną niż smakują. Lepszego połączenia aktorów nie mogłaś wymyślić. No i oczywiście Tim Burton reżyserem! Byłabym w siódmym niebie, gdybym mogła zobaczyć taki film. Cóż, ja także nie znajdę 11 blogów, więc się nie przejmuj. Poza tym to świetnie trafiłaś z pytaniami. Przyznam, że przypadły mi do gustu. Genialny jednorożec <3
    PS Nie zaprzątaj sobie tym głowy! Dziękuję, że w ogóle weszłaś, przeczytałaś i skomentowałaś ; *

    OdpowiedzUsuń