poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Story about Jennifer and Tuffy - nie ma większej tajemnicy niż magiczna więź łącząca jeźdźca z koniem.

 Tak więc, dziś założyłam nowy blog http://story-about-jennifer-and-tuffy.blogspot.com/. Będę bardzo wdzięczna jeśli ktoś zajrzy i wyrazi swoje zdanie na temat treści. Nie wiem czy ktoś to zauważył, ale w każde opowiadanie muszę wcisnąć konia (lub konio-podobne coś) np. tu wcisnęłam Hasana, a na innym blogu (to ten który umarł) główna bohaterka również posiadała to zwierzę. Między innymi dlatego postanowiłam założyć blog z opowiadaniem który głównie będzie kręcił się wokół koni i tematów związanych z jeździectwem. Ale jest to opowiadanie - nie suche poradniki jak jeździć. Także zapraszam :) A, i jeśli znajduje się tu osoba potrafiąca zrobić szablon - błagam napisz! Nie mam ochoty zgłaszać się w szablonownicach i czekać aż przyjmą moje zgłoszenie, wolę uzgodnić to z jedną osobą. Według mnie łatwiej dogadać się z osobą "prywatną" niż z osobami z szablonowic. W miarę możliwości mogę się odwdzięczyć, np. reklamując twój blog na tym blogu i tym drugim (oczywiście jeśli takowy blog posiadasz). Niestety jak na razie nie widzę innej możliwości z mojej strony.


2 komentarze: